MolnTT kirjoitti:
Ossi kirjoitti:
Tuolta saa tilattua kohtuu hintaisesti, edullisilla toimituskuluilla TT-modellia ja Peresvetiä. Toimitus oli nopea, kun testasin.
LinkkiVenäläisistä verkkokaupoista ei taida tohtia tilata tänne Suomeen?
Venäläiseen kalustoon keskityn minäkin omassa radassani..
Onko sinulla jo valmis rata vai keräjänä? Kuin isona ven-teema on ja mitä mieltää vaunoijen laatusta? Mikätyypisen sinulla vaunut on ja veturit? Tänä vuonna luvataan saksalais-venäläisena yhteistyönä höyryveturi Э -sarjaa. Peresvet tilaa alusta Saksasta.
Toinen vaihtoehto saada ostot pietarin kaupasta jos tilat tavaraa
http://www.modellhouse.com ita ja sitten saat ja maksat Mäntsälästä Matti Raitaselle tilaus ja 20e toimituskulut. Pari kerta tein näin.
Alkuvaiheessa on rata vielä, 180 x 110cm on pöydän koko (4kpl Ikean Lack-pöytiä). Pitää jossain vaiheessa laittaa kuvia tänne kun se siitä hieman etenee.
Veturi / Vaunukalustoa ei vielä kovin kauheasti ole siunaantunut, kun painopiste on ollut saada rata siihen kuntoon että pääsee ympäri ajamaan. Ihan tyytyväinen olen ollut Peresvetin tavaravaunuun, kuten myös TT-modellin matkustajavaunuun. Matkustajavaunussa ärsyttää että se irtoaa helposti työntäessä vakiokytkimillä. Pitää koittaa vaihtaa toiset jossain vaiheessa.
Tällä hetkellä on kalustona vasta ЧМЭ2 BTTB:ä, балтика - kylmävaunu ja yksi matkustajavaunu.
IV - ja V - aikakautta, lähinnä ржд:n kalustoa olen ajatellut mutta mahtuu sinne sekaan vanhempaa сжд:nkin kalustoa sekaan.
Ei kuullosta yhtään kohtuuttomalta tuo 20€:n toimituskulut, pitää harkita asiaa. Pietarissa kun tulee kuitenkin itse käytyä vain kerran vuodessa..